Ügyfél-elégedettségi felmérés
Az ügyfél-elégedettség mérés célja, hogy az NFÜ a visszajelzések alapján folyamatosan fejlessze, javítsa szolgáltatásait.
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség ügyfelei március 29-ig juttathatják el véleményüket a honlapon történő bejelentkezést követően az alábbi elérhetőségen keresztül: sso.nfu.hu/elegedettsegmeres.
A kérdéssor megválaszolása 5 percbe sem kerül és minden ötödik kitöltő értékes ajándékcsomagot kap – melynek tartalma egy pendrive, egy „Hogyan pályázzunk 2007-2013-ban” DVD és egy Képes gyűjtemény a megvalósult ROP pályázatokról.
A kérdőív az NFÜ szolgáltatásainak további fejlesztésével és a róluk kialakult képpel kapcsolatos kérdéseket tartalmaz – így például a személyes ügyfélszolgálat szolgáltatásainak kialakításában is számítanak az ügyfelek véleményére és értékes javaslataira!
A megadott adatokat és információkat bizalmasan kezelik.
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Ügyfélszolgálati Osztálya
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Ossza meg ezt a tartalmat e-mailben!